30 Kasım 2008 Pazar

Klan Savaşları Taktikleri 1 - Tactics Tribal Wars 1


Klan Savaşları, bilinen daha yaygın adıyla tribal wars oyununa yeni başlayanlar için bazı öneriler:
  • Hızlı ve güçlü büyümek önemli, bu yüzden olabildiğince çok madene sahip olmalısınız. Maden bulabilmek için de:
  1. Etrafınızdaki küçük ve boş köylere, köylerin büyüklüğüne göre saldırın. Örneğin 50 puanlık bir köye 7 mızrak 1 kılıçla saldırmanız yeterli. Daha büyük köylere daha fazla asker yollayın.
  2. Klanın market bölümünden maden isteyin. Sizden büyük oyuncular mutlaka yardım edecektir. Ama dünyanız henüz yeni açıldıysa bu taktik işe yaramaz. Herkes sizinle aynı büyüklüktedir çünkü.
  3. Oyuna bir hevesle başlayıp, sonrasında oynamaktan vazgeçen bir dolu insan olacaktır etrafınızda. Bu insanları bulup, maden dolu köylerini sömürmek için haritada insanların büyüme hızlarını takip edin. Bir oyuncu 4 gün boyunca aynı puana sahipse oynamıyordur. Bunun için bir mesaj atarak da emin olabilisiniz.
  • Mutlaka ama mutlatka bir klana girin. Büyük klanlara girebilmek için de hızla büyümeye çalışın.
  • Topladığınız madenlerle asker basmaya özen gösterin. Askeri olmayan bir köy hiçbirşeydir.
  • Merkez binanızı öncelikli olarak en az 15'e çıkarın. Diğer binaların yapım hızı artacaktır. Asker binalarının sayısını da artırmayı unutmayın.
  • Duvar yapın! Sizi saldırılardan korumak için etkili olacaktır.
  • Bir köye saldırmadan önce mutlaka casus yollayın. Ne kadar askeri var bir görün. Sonrasında kötü bir sürprizle karşılaşmazsınız böylece.
  • Etrafınızdaki insanlarla iletişim içinde olun. Dostlar edinin.
  • Sizin gibi oyuna yeni başlamış, ama sizden düşük puanlı oyunculara saldırmayın. Oynamaları için zaman verin. Tehlike olmaya başladıklarında saldırabilirsiniz. Klan ilişkileri dolayısı ile zaten yeterince düşmana sahip olacağınızdan, saldırmak yerine dost sahibi olmanız tavsiye edilir. Bu durum haritaya göre değişebilir. Siz her koşulda adil ve dürüst olun. İlerleyen zamanlarda mutlaka işinize yarayacaktır.

10 yorum:

  1. oyuna çoktandır üyeydim..sora bi ara arkadaşım öğretti ama o işi psikopata bağlamıştı artık..
    deli gibi köy işgal ediodu,asker üretiodu..
    beni de deli ediodu:PpP
    ama oyun güzel..

    YanıtlaSil
  2. oyunun ben de hastasıyım. çok kötü bağımlılık yapıyor. 1 seneyi geçti oynuyorum. bazen bırakıp kurtulmak istiyorum. ama çok zor :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bi oyun tavsiyem yok hehe xD

    YanıtlaSil
  4. nerden basladım bagımlı oldum :))

    YanıtlaSil
  5. Ben bu oyunu uzun zamandır oynuyorum hep köyümü alıyorklardı bu oyunun işi cözdüma rtık taktik işi oyun şuan 15 köyüm var toplam puanım 60.000

    YanıtlaSil
  6. Teşşekürler 13. server l)emirciogullari
    Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  7. 8 senedir oynuyorum daha bağımlılık yapmadı :)

    YanıtlaSil
  8. 8 senedir oynuyonki bagimlilik yapmis.xd xd

    YanıtlaSil